OFERTA DE FEINA – PERSONAL DE NETEJA

REQUISITS I CRITERIS QUE ES TINDRAN EN COMPTE PER SELECCIONAR UN/A OPERARI/A DE NETEJA

A) OBJECTE DEL CONTRACTE I FUNCIONS

1.- L’objecte d’aquest procediment és la selecció, amb caràcter urgent, d’un/a operari/a de neteja de l’Ajuntament de Fontcoberta.

2.- La durada del contracte serà fins a la correcta provisió definitiva de la plaça mitjançant els sistemes reglamentàriament establerts, d´acord amb l´article 15.c del Reial Decret Legislatiu 2/2015

3.- El contracte serà de substitució  fins que s’hagi realitzat la convocatòria reglamentària i amb la categoria laboral E amb una durada màxima de 3 anys

4.- Les funcions i tasques que haurà de realitzar la persona seleccionada seran entre d’altres, les tasques següents:

Realització de treballs de neteja de les dependències públiques com per exemple:

  • Escombrar, treure la pols, fregar, polir (de forma manual o mitjançant elements electrodomèstics de fàcil utilització), netejar vidres, terres, mobles, taules, serveis, etc. a les dependències que se li assignin.
  • Totes aquelles altres tasques de caràcter similar que li siguin assignades pels seus superiors.

5.- HORARI: 4 h diàries (de 16:30 a 20:30) de dilluns a divendres a l’Escola Alzina Reclamadora.

6.- Retribució: Segons categoria laboral E i les hores treballades, correspondria un salari d’uns 794,55 euros bruts mensuals.

7.- La persona haurà de ser responsable de l’ordenació i del bon ús dels materials i eines de neteja, i complir amb les mesures de protecció, prevenció de riscos laborals i seguretat laboral.

B) REQUISITS

1.- Haver complert divuit anys i no excedir de l’edat màxima de jubilació forçosa.

2.- No patir cap malaltia ni estar afectats per cap limitació física o psíquica que impedeixi o sigui incompatible amb l’exercici normal de les funcions pròpies del lloc de treball.

3.- No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni estar inhabilitat absolutament o especialment per a l’ocupació de càrrecs públics per resolució judicial o per a l’accés al cos o escala de funcionaris, sempre i quan no s’acrediti el benefici de la rehabilitació mitjançant el corresponent document oficial, antecedents penals cancel·lats, certificació corresponent del Registre Central de Penats i Rebels.

4.- Complir les condicions específiques per exercir les funcions que dins el cos i l’escala li poden ser encomanades.

5.- No trobar-se comprès en cap de les causes d’incapacitat o incompatibilitat de les previstes en la legislació vigent sobre la matèria.

6.- Posseir el permís de conduir vehicles de la classe “B”

7.-Totes aquestes condicions s’han de complir el darrer dia de presentació de sol·licituds.

C) PROCEDIMENT DEL PROCÉS DE SELECCIÓ

Els presents requisits i criteris de selecció es publicaran al tauler electrònic de l’Ajuntament.

Les persones interessades a prendre part en aquest procediment de selecció hauran de presentar instància de sol·licitud al registre general de l’Ajuntament de Fontcoberta, preferiblement de forma telemàtica a la Seu electrònica, indicant que compleixen tots els requisits que es determinen a la convocatòria i aportant la següent documentació:

– Document nacional d’identitat o NIE de l’aspirant.

– Currículum vitae actualitzat del/a candidat/a, que ha de contenir, a més de les dades que vulgui fer constar per a la valoració de l’òrgan seleccionador, els certificats i altres documents acreditatius dels mèrits al·legats

– Documentació acreditativa dels mèrits al·legats.

– Informe de vida laboral actualitzat, emès per la Tresoreria General de la Seguretat Social.

– Documentació de qualsevol document que acrediti el temps treballat i la categoria professional i/o les funcions desenvolupades.

El termini per a la presentació d’instàncies per prendre part al procés de selecció anirà des de l’endemà de la publicació de la convocatòria a la plana web municipal i fins el dia 25 d’agost de 2025.

Amb la formalització i presentació de la instància de sol·licitud, els aspirants donen conformitat i accepten íntegrament els requisits i criteris, així com el desenvolupament del procés de selecció.

Si alguna de les instàncies tingués qualsevol defecte esmenable, es requerirà a l’interessat per tal de que en un termini de dos dies naturals esmeni la deficiència o aporti els documents preceptius, amb l’advertiment de que si no ho fes, es procedirà sense cap altre tràmit a l’arxiu de la instància i a excloure’l de la llista d’aspirants.

Un cop analitzada i validada la documentació aportada per les persones aspirants, el tribunal es reunirà per fer una valoració del currículum, formació i experiència.

El tribunal efectuarà una entrevista a les persones presentades en el procés de selecció.

Es publicarà a la plana web municipal, la llista de les candidatures admeses, amb la data i horaris de les entrevistes.

La provisió del lloc de treball s’efectuarà d’acord amb les valoracions de les entrevistes i les puntuacions atorgades pels membres del tribunal en relació amb les competències tècniques.

D) VALORACIÓ DE COMPETÈNCIES TÈCNIQUES:

-El Tribunal valorarà les competències i les habilitats de les persones que hagin presentat la sol·licitud per prendre part en el procés de selecció.

-El Tribunal valorarà l’experiència i la polivalència de les persones que hagin presentat la sol·licitud per prendre part en el procés de selecció.

– Possibilitat d’incorporació immediata

-Adequació del candidat a les necessitats del servei

-Coneixements específics de l’àmbit de treball i/o del territori.

E) TRIBUNAL

El tribunal qualificador encarregat de la valoració de les candidatures es constituirà en una fase posterior del procés de selecció. La composició del tribunal es farà pública mitjançant l’anunci corresponent abans de l’inici de les valoracions.

L’Alcaldessa de l’Ajuntament de Fontcoberta – Dolors Bustins Serarols

Fontcoberta, a 14 d’agost de 2025